SIRVOYN HOTELLIBLOGI

Blogimme tavoitteena on tarjota hotellien ja majoitusliikkeiden omistajille viimeisimpiä ajatuksia johtavia uutisia ja vinkkejä majoitusalalta. Ymmärrämme, että tällä alalla menestymiseen tarvitaan muutakin kuin pelkkä ohjelmisto. Kaikkien majoitusliikkeiden omistajien on ymmärrettävä ja tulkittava markkinasuuntaa tehokkuuden lisäämiseksi ja asiakkaiden tarpeisiin vastaamiseksi tehokkaasti.

New Regulation Affecting Card Payments for European Cardholders

New regulations coming into effect on September 14, 2019 will require changes to how your European guests authenticate online payments. …

New in July 2019

Enabling the implementation of new possibilities while maintaining the stability at its core can be quite a challenge for any …

Haastattelu Kivikstrand-hotellin Anna Apelqvistin kanssa

Merta kohti laskeutuva ja omenatarhojen ympäröimä, viehättävä, Kivik on kesäidylli Österlenissä Ruotsin eteläosassa. Promenadin varrella tapaamme Anna Apelquistin, joka yhdessä …

New from May 2019

We are very happy to again list a number of the latest updates to the system. We are sure that …

New from April 2019: The “Sirvoy Vault” Feature

Security is of utmost importance to Sirvoy, especially when it comes to handling your guests’ personal information. With this in …

Interview: James Bishop on the Groundbreaking SiteMinder Exchange

Let’s kick off by saying thank you for doing this interview with Sirvoy. We’re sure the majority of our readers …

New for February 2019

A busy February resulted in many fixes and enhancements that we hope will make your experience of Sirvoy even better. …

New for January 2019

We are continuously working hard to improve our channel connections and this month a number of enhancements have been made …

Myy enemmän paremmilla valokuvilla

Yksi asia, joka kaikki hotellinpitäjillä on yhteistä, olipa kyseessä aamiaismajoitus, hotelli, leirintäalue tai jopa hostelli on, että he kaikki tarvitsevat …

New for December 2018

In all new bookings from Booking.com you will find in the comments field for each newly reserved unit the Booking.com …