SIRVOYN HOTELLIBLOGI

Blogimme tavoitteena on tarjota hotellien ja majoitusliikkeiden omistajille viimeisimpiä ajatuksia johtavia uutisia ja vinkkejä majoitusalalta. Ymmärrämme, että tällä alalla menestymiseen tarvitaan muutakin kuin pelkkä ohjelmisto. Kaikkien majoitusliikkeiden omistajien on ymmärrettävä ja tulkittava markkinasuuntaa tehokkuuden lisäämiseksi ja asiakkaiden tarpeisiin vastaamiseksi tehokkaasti.

Will Guests Recommend Your Hotel?

Anyone availing of goods or services these days will have heard the following question: How likely is it that you …

Kuinka valita oikea jakelukanavien hallintaohjelma yrityksellesi

Aikaisemmin tarkastelimme useita ominaisuuksia, joita majoitusyrittäjät pitävät korvaamattomina huipputason kiinteistönhallinta- ja varausjärjestelmässä (PMS). Nyt tarkastelemme jakelukanavien hallintaohjelmia – mitä ne …

Sirvoy Security Update

What is it? Sirvoy has undergone a major security overhaul this month which promises better auditing of logins and a …

PART II – How to Choose A Hotel Property Management System in 2018

In our last article we listed some top tips for hoteliers looking for a Property Management System (PMS). Now we’re …

What is GDPR and how will it Affect Hoteliers?

The GDPR (general data protection regulation) is new legislation that aims to give citizens more control over their personal data. …

Kuinka valita hotellin kiinteistönhallintajärjestelmä (PMS) vuonna 2018

Kumpi näistä sinä olet? Näyttää siltä, että on olemassa kahdenlaisia hotelliyrittäjiä. On olemassa niitä, jotka käyttävät tottuneesti termejä, kuten tekniikka, …

The Hostels that are Redefining the Industry

Until quite recently if you asked anyone for three words they would associate with hostels you might get something like …

New for December 2017

December saw a pretty major release that had been in the pipeline for some time. The newest Payments feature allows …

Räätälöidyt kokemukset vieraallesi

On mielenkiintoista, että kun kyse on tavaroista ja palveluista, nykypäivän hotellivieraat valitsevat mieluummin kokemuksia tavaroiden sijaan (92% vieraista odottaa räätälöitäviä …

Appealing to ‘Generation Now’

Patience is most certainly a virtue, but it isn’t one that most of us would equate with the younger generation …