Älykkäät teknologiapäivitykset, joita jokaisen hotellinpitäjän tulisi tehdä vuonna 2025

05. maaliskuuta 2025 11.35 UTC+2 Read article

Esittelyssä Sirvoyn vierassuhdetyökalut: Tule mukaan Open Beta -vaiheeseen

Vieraat eivät ehkä muista kaikkia yksityiskohtia oleskelustaan, mutta he muistavat aina, miltä heistä tuntui. Henkilökohtaisilla yksityiskohdilla on suuri vaikutus, olipa …

Viimeisimmät päivitykset: Älykkäämpiä työkaluja maksuihin ja laskuihin

Kun kyseessä on majoitusliiketoiminnan pyörittäminen, maksut ja laskut eivät ole pelkkiä tehtäviä listallasi – ne ovat vaihteita, jotka varmistavat kaiken …

Viimeisimmät päivitykset: Kuinka käyttäjätutkimus kehittää Sirvoyta

Sirvoylla kaikki rakentamamme alkaa sinusta, ja tämä on ollut totta alusta alkaen. Sirvoy on olemassa, koska perustajamme äiti, majatalon omistaja, …

Viimeisimmät päivitykset: Miten suunnittelutiimimme muokkaa Sirvoyta

Sirvoy-tilisi on muutakin kuin kulkuväylä majoituspalveluiden hallintajärjestelmään (melko hyvään sellaiseen, mutta saatamme olla puolueellisia). Se on myös investointi alustaan, joka …

Toimitusjohtajamme viesti vuoden lopussa

Hyvä Sirvoy-käyttäjä, Vuosi 2024 on ollut meille Sirvoyssa erittäin tärkeä, ja sen lähestyessä loppuaan halusimme pohtia hetken, mitä olemme tehneet …

3 Marketing Strategies for Hotels

Navigating the world of marketing strategies for hotels can feel like trying to find your way through a dense, ever-changing …

The Value of 24/7 Support in Hotel Management Systems

In the hospitality industry, where guest satisfaction is paramount, the reliability of hotel management systems is crucial. One critical feature …

Co-Living: Building Community & Connection in Modern Spaces

In an era where the lines between work, life, and play increasingly blur, co-living emerges as a vibrant living concept …

6 Essential Features Every Hotel Channel Manager Should Have

A hotel channel manager is an indispensable tool. It helps manage your processes in a fast-paced hospitality industry. But what …

A Guide to Streamline Operations in Boutique Hotels

Boutique hotels are celebrated for their intimate ambiance, unique character, and highly personalised service. They cater to a discerning segment …