Locky on pilvipohjainen kulunvalvontajärjestelmä, joka tarjoaa sarjan lukkoja, reitittimiä ja ohjaussovelluksen. Locky ja Sirvoy tekevät yhteistyötä automatisoidakseen majoituksesi lukkohallinnan jokaista uutta varausta varten. 

Kun Locky on määritetty Sirvoy-tilillesi, se luo avainkoodit, toimittaa ne vieraille, mitätöi koodit turvallisesti oleskelun päätyttyä ja paljon muuta. Lisää majoituksesi turvallisuutta ja poista perinteisten lukkojen ja avainten hallinta.

 Locky on saatavilla koko Euroopan unionin alueella.

Lockyn tärkeimmät ominaisuudet

  • Pin-koodiavaimet sähköpostin, tekstiviestin, sovelluksen tai Bluetoothin kautta.
  • Online-pilvipohjaiset lukot, ohjelmoitu ja hallittu etänä.
  • Useita avaimia pääsisäänkäyntiin.
  • Ryhmäkäyttöominaisuus, jolla voit määrittää kullekin avaimelle pääsisäänkäynnit, vierashuoneet ja muut alueet.
  • Helppo lukkoasennus QR-koodilla.
  • Vuoden mittainen akunkesto energiatehokkaiden Bluetooth-sirujen ansiosta.

Kuinka Locky toimii Sirvoyn kanssa?

Locky muodostaa yhteyden Sirvoy-tiliisi käyttämällä Webhook-ominaisuutta. Uudet varaukset ja muokkaukset Sirvoyssa käynnistävät avainten luomisen Lockyssa. Locky-sovellus hallitsee myös asetuksia, avainten voimassaoloa ja tyyppiä, pääsysääntöjä ja paljon muuta.

Webhookin määrittäminen Lockylle:

  1. Siirry Lockyssa kohtaan ”Settings”.
  2. Vieritä kohtaan ”Integrations” ja aktivoi Sirvoy.
  3. Kopioi annettu vastakutsu-URL-osoite.
  4. Siirry Sirvoyssa kohtaan Asetukset -> Tilisi -> Varaustapahtuman webhook ja napsauta ”Muokkaa”.
  5. Kirjoita vaiheessa 3 annettu vastakutsu-URL Varaustapahtuman webhook-kenttään ja napsauta Tallenna.

Näiden viiden vaiheen jälkeen varaukset ja niiden avainkoodit näkyvät Lockyssa ”Property Management” -valikon alla.

Kuinka aloitan Lockyn käytön?

Saat lisätietoja ja tarjouksen ottamalla yhteyttä Lockyyn osoitteessa post@locky.tech.