Ylivarauksen yhteydessä saat sähköposti-ilmoituksen ja viesti näkyy myös varauksen tietosivulla.

Viesti ylivarauksesta näyttää mitä pyydettiin (huonetyyppi, vieraiden lukumäärä, päivämäärät jne.). Vertaa näitä tietoja nykyisen varauksen sisältöön selvittääksesi ongelman ja nähdäksesi mitä puuttuu. Yleensä huonetta ei ollut saatavilla tai huone ei ollut saatavilla koko ajanjaksona.

Jos voit majoittaa vieraat:

  1. Lisää varaukseen manuaalisesti joko pyydetyn huonetyypin huone tai vastaava huone.
  2. Merkitse ylivaraus ratkaistuksi.

Jos et voit majoittaa vieraita:

  1. Ota yhteyttä jakelukanavaan mahdollisimman pian ja selitä tilanne. Sirvoy ei voi ottaa yhteyttä jakelukanavaan puolestasi.
  2. Jos jakelukanava suostuu peruuttamaan varauksen tai muuttamaan päivämääriä, se päivitetään automaattisesti, kun Sirvoy vastaanottaa päivityksen.

Huomaa:

  • Varauksen peruuttaminen Sirvoyssa ei muuta varauksen tilaa jakelukanavassa. Jos varaus on määrä peruuttaa, se on tehtävä jakelukanavalla.
  • Kanavan kanssa tekemäsi sopimus saattaa vaatia että etsit vieraalle vaihtoehtoisen majoituksen.
  • Jos otat suoraan yhteyttä asiakkaaseen vaihtoehtoisella tarjouksella, asiakas voi suostua peruuttamaan varauksen tai muuttamaan sitä jakelukanavan kautta.

Ylivarausten syyt voivat vaihdella. Jos saat monia ylivarauksia, jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset ohjeita vastaavanlaisten ongelmien välttämiseksi tulevaisuudessa, ota yhteyttä tukitiimiimme. Tämän sivun aiheeseen liittyvät artikkelit voivat myös tarjota enemmän hyödyllistä tietoa.