Google Hotel Adsin avulla vieraat voivat tehdä varauksia suoraan omalla verkkosivustollasi jakelukanavan sijaan. Google näyttää hinnat ja linkin verkkosivustollesi Google Searchista, Google Mapsista jne. Tärkeä osa markkinointistrategiaasi Googlessa on varmistaa, että majoituksellasi on hyvin päivitetty profiili Google My Business -palvelussa, sisältäen kuvia, kuvauksia jne.

  1. Siirry kohtaan Asetukset -> Jakelukanavat -> Google Hotel Ads ja napsauta Muokkaa.
  2. Valitse käytettävä hinnoittelutapa, CPC tai CPA. Voit aloittaa alhaisella tarjouksella ja nostaa sitä, jos mainoksesi eivät näy. Korkeampi tarjous voi olla tarpeen, jos samaa huonehintaa tarjotaan muissa jakelukanavissa.
  3. Kirjoita sen sivun URL-osoite, johon olet asentanut Sirvoy-varausmoottorin verkkosivustollesi, esimerkiksi http://hotellin-kotisivu.fi/varaa-nyt/.
  4. Mainoskustannukset vähennetään joka kuukausi Sirvoy-tilisi saldosta Googlen puolesta (valuutanmuutos voi tapahtua).

CPC (napsautuskohtainen hinta)

Suosittelemme vähintään 1-2 dollarin suuruista tarjousta. Huomaa, että Google veloittaa tarjouksesi napsautusta ja yötä kohti.

CPA (konversiokohtainen maksu)

Valitse enimmäisprosentti, jonka olet valmis maksamaan palkkiona. Mainokset optimoidaan automaattisesti, joten odota hetki ennen tuloksen arviointia tai asetusten muuttamista.

Google veloittaa palkkion vain suoritetuista varauksista. Palkkiota veloitetaan kuitenkin, vaikka varaus peruutettaisiinkin myöhemmin. Kun määrität palkkioprosentin, ota siksi huomioon majoituksesi keskimääräinen peruutusprosentti. Esimerkiksi, jos peruutusprosentti on 10% ja olet valinnut 8%:in palkkion, todelliset mainoskustannukset toteutuneista majoituksista (yhdeksän kymmenestä) ovat 8,9%.

Huomaa: Voit myydä huonetyyppejä ja aliashuonetyyppejä tällä alustalla. Kuitenkaan huonetyyppejä, jotka on asetettu sisäisiksi huonetyypeiksi asetuksissa, ei näytetä.