Jos Sirvoy-kalenterisi saatavuus ei näy oikein Citybreakissa, saatavuusajanjaksossa saattaa olla ongelma.

Noudata näitä ohjeita tämän ratkaisemiseksi:

  1. Siirry Citybreakin Extranetiin.
  2. Napsauta majoituksen / listauksen vieressä olevaa + -merkkiä
  3. Jos sinulla on jo käytettävissä oleva saatavuusajanjakso, poista se.
  4. Luo uusi napsauttamalla Availability periods
  5. Napsauta Add period
  6. Valitse saatavuusajan päättymispäiväksi päivämäärä kaukaisessa tulevaisuudessa, kuten 2050-01-01, ja varmista, että hinta-ajanjaksosi päivämäärät ovat samat

Ota yhteyttä osoitteeseen support@sirvoy.com, jos ongelmia ilmenee vielä edellä mainittujen vaiheiden suorittamisen jälkeenkin.