Joskus saatat huomata että varaus on merkitty peruutetuksi Expedian extranetissä, mutta ei Sirvoyssa. Onko kanavayhteydessä ongelmia? Ei välttämättä.

Tämä ongelma syntyy, kun Expedia muuttaa varausta. Kun asiakas haluaa muuttaa jotain varauksessa, Expedia peruuttaa varauksen ja luo uuden varauksen uudella varaustunnuksella.

Siksi varaus näyttää olevan peruutettu Expediassa, vaikka näin ei todellisuudessa ole. Uudella Expedian varauksella on sama vahvistusnumero kuin alkuperäisellä varauksella, joka vastaa Sirvoyn varausnumeroa.

Seuraa näitä ohjeita tarkistaaksesi, onko Expedia todellakin peruuttanut varauksen vai vain muuttanut sitä:

  1. Hae varauksia Expedia-extranetissä käyttämällä vieraan sukunimeä tai vahvistusnumeroa (Sirvoyn varaustunnus).
  2. Jos näet kaksi erilaista Expedia-varausta samalla vahvistusnumerolla, se tarkoittaa, että varausta on muutettu, eikä asiakas ole peruuttanut sitä, ja kaikki on hyvin.

Expedia on rakentanut järjestelmänsä tällä tavalla, eikä Sirvoy voi vaikuttaa sen toimintatapaan. Jos varaus näkyy peruutettuna Expediassa, mutta ei Sirvoyssa, eikä yllä oleva näytä olevan syy, ota meihin yhteyttä saadaksesi apua.