Huomaa: Tämän artikkelin tiedot sisältävät kolmansien osapuolten järjestelmäkuvauksia, jotka voivat muuttaa ilman erillistä ilmoitusta. Huomioi siksi, että jotkin yksityiskohdat voivat olla vanhentuneita kolmannen osapuolen tekemien muutosten vuoksi.
Jos Sirvoy-kalenterisi saatavuus ei näy oikein Citybreakissa, saatavuusajanjaksossa saattaa olla ongelma.
Noudata näitä ohjeita tämän ratkaisemiseksi:
- Siirry Citybreakin Extranetiin.
- Napsauta majoituksen / listauksen vieressä olevaa + -merkkiä
- Jos sinulla on jo käytettävissä oleva saatavuusajanjakso, poista se.
- Luo uusi napsauttamalla Availability periods
- Napsauta Add period
- Valitse saatavuusajan päättymispäiväksi päivämäärä kaukaisessa tulevaisuudessa, kuten 2050-01-01, ja varmista, että hinta-ajanjaksosi päivämäärät ovat samat
Ota yhteyttä osoitteeseen support@sirvoy.com, jos ongelmia ilmenee vielä edellä mainittujen vaiheiden suorittamisen jälkeenkin.