Viisi tapaa saada lisää suoria varauksia

29. marraskuuta 2019 03.50 UTC+2

Suorien varauksien vastaanottaminen tarkoittaa suoran suhteen luomista vieraasi kanssa. Tämän suhteen aloittaminen hyvällä tavalla lisää varmasti mahdollisuuksiasi saada hyviä arvosteluja ja toivottavasti saat uskollisen asiakkaan tuleviksi vuosiksi.

Mutta miten voit saada enemmän suoria varauksia, koska suuntaus on että suurin osa matkustajista menevät suoraan suurempiin OTA: iin? Katsotaanpa muutamaa yksinkertaista parannuskeinoa jotka voit aloittaa heti.

1. Varmista että verkkosivustosi on helposti ymmärrettävä

Kun ihmiset saapuvat verkkosivustollesi, he haluavat sen olevan ymmärrettävä ja navigoimisen tulee olla helppoa. Varmista, että annat vieraillesi hyödyllisiä tietoja majoituksesta ja että lisäämäsi kuvat ovat korkealaatuisia, jotta voit mainostaa yritystäsi parhaalla mahdollisella tavalla. Lue haastattelumme kiinteistövalokuvaajan kanssa, joka jakoi suosikkineuvojaan siitä, kuinka voit parhaiten esitellä kiinteistöä. Koska nykyään niin monet vieraat tekevät tiedustelunsa ja varauksensa matkapuhelintensa ja tablettiensa välityksellä, on elintärkeää, että verkkosivustosi on mobiiliystävällinen, jotta mahdollisimman monet voivat käyttää sitä.

2. Käytä toimintokutsupainikkeita

Käytä toimintokutsupainikkeita, kuten ”Galleria”, ”Ota yhteyttä”, ”Huoneet” ja mikä tärkein ”Varaa tästä”. Varaa tästä -painike voidaan sijoittaa moniin paikkoihin, kuten ylävalikkoon tai vaihtoehtoisesti ponnahdusikkunaan ja verkkosivustosi alareunaan. Selkeä toimintokutsupainike, joka toimii ja vie oikeaan paikkaan, on tärkeä, jos haluat vierailijoidesi varaavan suoraan.

3. Hanki varausmoottori

Kun vieras on päättänyt tehdä varauksen sivustollasi, on tärkeää, että hän voi tehdä sen helposti aina varausvahvistukseen asti. Jotta he voivat tehdä sen sivustollasi, tarvitset varausmoottorin. Varausmoottori antaa vieraalle mahdollisuuden tehdä varaus helposti ja turvallisesti suoraan sivustollasi. He näkevät, mitkä huoneet ovat saatavilla, he voivat käyttää alennuskoodia, jos sellaisia on, ja suorittaa lopulta maksun.

“Selkeä toimintokutsupainike, joka toimii ja vie oikeaan paikkaan, on tärkeä…”

4. Tarjoa hyviä alennuksia

Kiinnittääkseen matkustajiensa huomion OTA: t näyttävät niin monta tarjousta kuin vain voivat. Miksi et kokeilisi samaa ja houkuttele asiakkaitasi ehkä alennuskoodilla tai halvemmalla hinnalla suoraan varaaville vieraille. Tarjouksia voisivat myös olla, ylentäminen hienompaan huonetyyppiin, aamiainen sisältyy hintaan, ilmainen wifi, merinäköala, ilmaiset peruutukset tai muutokset. Tee verkkosivustosi kautta varaamisen sen arvoiseksi vieraillesi.

5. Mainosta verkkosivustoasi

Jos haluat suoria varauksia, asiakkaiden on pystyttävä löytämään verkkosivustosi. Maksimoidaksesi näkyvyyden sinun on tunnettava yleisösi. Kun tiedät keihin kohdistaa mainoksesi, niiden mukauttaminen on helpompaa. Näin voit tavoittaa oikeat henkilöt ja tiedät missä mainostaa. Voit myös käyttää OTA-yhteyttäsi vahvistaaksesi online-läsnäoloasi Billboard Effectillä. Tämä lisäetu lisää liikennettä sivustoosi ilman että siitä koituu sinulle lisäkustannuksia. Katso, kuinka voit käyttää tätä parhaalla mahdollisella tavalla, lukemalla edellisen artikkelin Kasvata yritystäsi Billboard-effectillä