Palauttaaksesi salasanasi:
- Siirry Sirvoy -> Kirjaudu -> Unohditko salasanasi?
- Kirjoita käyttäjänimesi ja sähköpostiosoitteesi, laita rasti ruutuun I’m not a robot ja napsauta Palauta tili.
- Valitse miten haluat vastaanottaa palautuskoodin – sähköpostina tai tekstiviestinä – ja napsauta Valitse palautusmenetelmä.
- Jos valitset tekstiviestin, kirjoita palautuskoodi vastaanotettuasi sen ja napsauta Lähetä koodi. Kirjoita uusi salasanasi kahdesti ja napsauta Vaihda salasana.
- Jos valitset sähköpostin, seuraa siinä olevaa linkkiä ja kirjoita uusi salasanasi kahdesti ja napsauta Vaihda salasana.
Usein kysytyt kysymykset:
”En saanut sähköpostia tai tekstiviestiä”
Tarkista sähköpostisovelluksesi roskapostikansio tai ota yhteyttä osoitteeseen support@sirvoy.com kysyäksesi, mikä sähköpostiosoite on rekisteröity tilillesi. Käytä vaihtoehtoisesti sähköpostivaihtoehtoa, jos et saanut tekstiviestejä.
”Olen unohtanut käyttäjänimeni”
Lähetä sähköposti osoitteeseen support@sirvoy.com ja lähetämme sinulle käyttäjänimesi.
”Saan virheilmoituksen yrittäessäni palauttaa salasanan. ’Käyttäjätunnus ja sähköpostiosoite ei täsmää.’”
Olet saattanut antaa väärät tai väärin kirjoitetut tiedot jompaan kumpaan vaadituista kentistä. Joko käyttäjänimi tai sähköpostiosoite on väärä tai kirjoitettu väärin. Jos et muista käyttäjänimeäsi tai tilisi sähköpostiosoitetta, ota yhteyttä tukeen osoitteessa support@sirvoy.com.